„Office 365“ yra išmanioji debesių paslauga, kurią sudaro pažįstamų „Microsoft Office“ programų rinkinys - „Word“, „Excel“, „Outlook“, „PowerPoint“, taip pat įmonės paslaugos: įmonės paštas, kalendorius, momentiniai teksto pranešimai, vaizdo konferencijos, dalijimasis failais. ir kitos savybės. Organizacijos, migruojančios į „Office 365“, susiduria su iššūkiais perkelti įmonės informaciją į „Microsoft Office 365“ debesį.
Mes padedame savo klientams teisingai ir be nuostolių pereiti į „Office365“ debesį.
Migravimo paslaugos:
• vartotojo abonementų (paskyrų) sukūrimas;
• licencijos aktyvavimas;
• vartotojo darbo vietų nustatymas ir konfigūravimas;
• pašto dėžučių, kalendorių, adresų knygų perkėlimas į „Exchange Online“;
• „ OneDrive“ ir „Sharepoint“ konfigūravimas, teisių ir vartotojų valdymas;
• duomenų perkėlimas į „Microsoft Sharepoint“;
Office 365 palaikymas:
Nenorite gaišti laiko studijuodami „Office 365“ nustatymus? Mes palengvinsime Jūsų gyvenimą, perimdami „Office 365“ paskyrų administravimą: